خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان با حضور 110 شرکت از 11 استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۰۹

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان از ششم تا دهم آبان‌ماه 1400 و با حضور برندهای مطرح فعال در حوزه ساختمان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حضور بیش از 110 شرکت از 11 استان کشور در این نمایشگاه قطعی شده تا توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها، کالاها و خدمات خود را در فضایی بالغ بر 16 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش بگذارند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان در زمینه هوشمندسازی ساختمان، ابزارآلات، تجهیزات و ماشینآلات ساختمانی، آسانسورها و بالابرها، پوشش‌های سقف و دیوار و قطعات پیشساخته،  تأسیسات و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی، شرکت‌های انبوه‌ساز، شیشه، آهن و فولاد، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا و آشپزخانه، یراقآلات، در و پنجره، درب اتوماتیک، ...فعالیت دارند.

همچنین مراکز علمی و پژوهشی، مشاوران و پیمانکاران مصالح پایه (سیمان، گچ، بتن،آجر و...)، نیز در این نمایشگاه به ارائه فعالیت‌ها و پتانسیل‌های خود خواهند پرداخت.

این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که شرکت‌ها، برندها و مجموعه‌های تولیدی شاخص کشور به دنبال توسعه بازار و فعالیت‌های خود هستند و حضور در نمایشگاه را بهترین شرایط برای توسعه فعالیت‌های خود در نظر گرفته‌اند؛ همچنین برگزاری سومین دوره مسابقات ملی مهارتی آجرچینی کشور و 13 کارگاه آموزشی و همایش در روزهای برگزاری نمایشگاه قطعی شده و شرایط مطلوبی را برای علاقمندان این حوزه ایجاد خواهد کرد.

ویژگی مهم نمایشگاه ساختمان امسال این است که برای نخستین بار پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

فعالان، متخصصان، کارشناسان و علاقمندان به بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای ششم تا دهم آبان‌ماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز