خبرگزاری کار ایران

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان:

کمبود مرغ نداریم؛ اما باز هم مرغ در زنجان پرکشید/ا فزایش قیمت مرغ در استان‌های همجوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۰۸

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان، با اشاره به نبود کمبود مرغ در زنجان، از افزایش قیمت مرغ در استان زنجان خبرداد و گفت: قیمت مرغ در استان زنجان به 29 هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد تاراسی، رئیس جهادکشاورزی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به افزایش قیمت مرغ در استان، گفت: افزایش قیمت مرغ در استان زنجان به صورت رسمی ابلاغ نشده و در حال رایزنی برای دریافت ابلاغیه و دستور ستاد تنظیم بازار در خصوص افزایش قیمت مرغ هستیم.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان، با تاکید براینکه افزایش قیمت براساس اخباری که در سطح ملی اعلام شد اتفاق افتاده است، ادامه داد: در حال حاضر مرغ با قیمت 29 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

تاراسی،  با اشاره به اینکه قیمت مرغ در برخی از استان‌های همجوار متاسفانه به 31 هزار تومان افزایش یافته است افزود: در حال حاضر تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که قیمت مرغ در 29 هزار تومان به صورت ثابت بماند.

وی با بیان اینکه نسبت به حفظ وضعیت بازار مرغ اهتمام شده است ادامه داد: هم اکنون کمبودی از مرغ در بازار زنجان وجود ندارد و به وفور مرغ در بازار توزیع می‌شود.

تاراسی با اشاره به اینکه قیمت مرغ در همه استان‌ها باید به صورت یکنواخت باشد تصریح کرد: اگر این موضوع هم اتفاق نیفتد تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا قیمت مصوب در استان اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه علت افزایش قیمت مرغ به عوامل مختلفی برمی‌گردد اما اصلی‌ترین علت این است که امسال جدول آنالیز قیمت‌ها بازنگری نشده است خاطر نشان کرد: نهاده‌ها نیز بر روند تولید و عرضه مرغ تاثیر دارد.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در قیمت مرغ تجدید نظری اتفاق نیفتاده در حالی که قیمت در سایر بخش‌های مرتبط با تولید مرغ افزایش یافته است یادآور شد: مشکل نهاده‌ها در بخش تخصیص و تحویل به مرغداری ها تقریبا برطرف شده و شاهد روند بهتری در این بخش هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز