خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت اهرخبرداد؛

۴۷.۸ درصد جمیعت کل شهرستان اهر دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۵۶

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان این‌که تاکنون ۱۰۱ هزار و ۹۰۴ نفر دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: حدود ۷۴ درصد از گروه هدف در این شهرستان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمد میرزاپور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶۵ هزار و ۹۵۷ نفر تاکنون در اهر ۲ نوبت واکسینه شده اند که ۴۷.۸ درصد کل جمعیت شهرستان را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام افرادی که تاکنون نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده اند، برای سلامتی خود و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در اسرع وقت اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر گفت: در روزهای غیر تعطیل تمام مراکز واکسیناسیون شهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ آماده واکسیناسیون می‌باشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر واکسن سینوفارم، واکسن آسترازنکا هم به افرادی که تمایل به تزریق دارند، در مراکز موجود است و افرادی که تمایل دارند دز اول را واکسن آسترازنکا تزریق کنند، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

میرزاپور خاطر نشان کرد: هنوز مجموع جمعیت گروه هدفی که ۲ نوبت واکسن را دریافت نکرده اند کمتر از ۵۰ درصد است و از هفته‌های آینده وارد پیک بعدی بیماری خواهیم شد بنابراین افرادی که دز دوم خود را دریافت نکرده اند، در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز