خبرگزاری کار ایران

‍ رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه خبر داد؛

لزوم نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل شهری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۴۵۱

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از نظارت جدی این سازمان بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، غلامرضا شهبازی اظهار داشت: با توجه به وضعیت کرونایی شهر کرمانشاه و شکننده بودن شرایط به دلیل ساده‌انگاری شهروندان و احتمال ورود به پیک ششم این بیماری، از صبح امروز توسط بازرسان سازمان حمل و نقل مسافر نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا رانندگان و همه مسافران داخل وسیله نقله عمومی موظف به زدن ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه با اشاره به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای رانندگان حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: رانندگان می توانند با مراجعه به جایگاه های مشخص شده همچون میدان آزادی و محل اداری سازمان جهت دریافت ماسک و مواد ضد عفونی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا به دلیل سهولت در دسترس قرار گرفتن، ماسک و مواد ضد عفونی توسط اکیپ گشت های سیار و ثابت در خطوط و مبادی با تراکم بالای مسافر  در اختیار تاکسیرانان قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز