خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت عرضه داروهای چاقی و لاغری در عطاری‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۸۳

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحدهای عطاری خبر داد و گفت: عرضه هرگونه دارو و قرص غیرمجاز در عطاری‌ها تخلف است و با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،رضا سلیم ساسانی از گشت مشترک اتاق اصناف کرمانشاه با همراهی نیروی انتظامی و پلیس اماکن برای نظارت بر واحدهای عطاری یاد کرد و ادامه داد: در قالب این طرح واحدهای عطاری شهرک کرناچی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف مقداری متادون و قرص‌های غیرمجاز چاقی و لاغری در این واحدهای عطاری، اظهار کرد: سه پرونده تخلف نیز برای این واحدها به دلیل تقلب و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر واحدهای عطاری ادامه‌دار خواهد بود، عنوان کرد: این نظارت‌ها فقط به عطاری‌های کرناچی محدود نمی‌شود و عطاری‌های سایر نقاط شهر نیز زیر ذره‌بین معاونت غذا  و دارو، اداره اماکن و بازرسی اصناف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها به هیچ عنوان اجازه عرضه هیچگونه دارویی تحت عنوان کاهش و افزایش وزن، ترک مواد مخدر، داروی متادون و... را ندارند.

سلیم ساسانی از مردم هم خواست به هیچ عنوان برای دریافت دارو به عطاری‌ها مراجعه نکنند و فریب بعضی از تبلیغات این واحدها را که ممکن است سلامت شهروندان را به خطر بیندازد، نخورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز