خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان :

مسئولان و رسانه‌ها به رفع شبهات درباره واکسن کرونا بپردازند/ اصفهان موج پنجم کرونا را پشت سرگذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۵۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: پاسخ دادن به شبهه افکنی درباره واکسن کرونا نیازمند توجیه، اقناع، آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی به مردم است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدر قاسمی اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی یکی از شوراهای مهم استان در زمینه آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و توجیه کردن موضوع های مهم مانند کرونا است.

وی با بیان اینکه ما بطور معمول به مسائل اقناعی به شکل مقطعی و زمانی می پردازیم که ممکن است تعبیر منفی در جامعه ایجاد کند، خاطرنشان کرد: باید یک جریان مداوم و فرآیند تعریف شده ای برای کار اطلاع‌رسانی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تاکید کرد:  پاسخ دادن به شبهه افکنی درباره واکسن کرونا نیازمند توجیه، اقناع، آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی به مردم است.

وی افزود: ما هر کاری که بخواهیم انجام بدهیم و خوب پیش برود نیازمند مشارکت، همراهی و حضور مردم و مقدمه آن، اعتماد و اطمینان اجتماعی است که از طریق رفع تردید ها ایجاد می شود.

در حال حاضر بیشترین تمرکز واکسیناسیون روی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله است که ۵۴ درصد این گروه سنی واکسینه شده اندو گفته می شود برای رسیدن به رقم  ۸۵ درصد باید تلاش بیشتری انجام داد.

طبق بخشنامه ابلاغی از امروز اول آبان ماه امسال تمامی کارکنان دولت به صورت واکسینه شده باید به محل کار خود مراجعه کنند.

صنوف نیز یک هفته فرصت واکسیناسیون دارند و بعد یک هفته الزامات قانون ماده ۲۸ نظام صنفی اعلام و اگر واکسینه نشده باشند از یک سری امتیارات محروم خواهند شد.

طبق گزارش ستاد استانی مبارزه با کرونا، اصفهان موج پنجم را پشت سر گذاشته‌، اما شرایط فعلی  و تعداد بیماران از موج سوم و چهارم بالاتر است؛ لذا رعایت پروتکل بهداشتی و داشتن ماسک همچنان الزامی است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز