خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی شهرستان قزوین معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۴۰

مرتضی کشاورز کلهر به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان قزوین انتخاب شده و طی مراسمی از طرف فرماندار این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین در مراسم معرفی بخشدار مرکزی قزوین گفت: بخش مرکزی قزوین با وجود منابع و پتانسیل‌های بالا، دارای چالش‌های متفاوتی نیز است که مدیریت  در راستای برطرف نمودن این موضوعات نیازمند استمرار در پیگیری و احساس تعهد است.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: از بخشدار پیشین بابت تمام خدماتی که در عین پاک دستی صورت گرفت نهایت تشکر و قدردانی را داشته و از پرودگار استمرار در خدمت رسانی را مسئلت دارم .

وی در ادامه خطاب به بخشدار جدید عنوان کرد: بخش مرکزی با وجود 146 هزار نفر جمعیت سلایق متفاوتی را در خود گنجانده است که با توجه به سوابق در پست‌های مدیریتی، همکاری معاونین فرمانداری، دستگاه‌های دولتی و ایجاد وحدت در بین متولیان امر در موضوعات مطروحه امید بر آن داریم تا شاهد رفع مشکلات و موانع در راستای ارتقای سطح بخش مرکزی از همه جهات باشیم.

این مسئول پس از توضیحات کامل در خصوص وضعیت فعلی بخش مرکزی و شرایط حاکم بر این بخش  از بخشدار جدید خواست تا با استمرار در پیگیری و ایجاد ساختاری مناسب قدم‌های جدیدی در راستای کادر سازی و تامین نیروی انسانی در بخش مرکزی برداشته شود؛ چرا که یکی از موارد قابل توجه در بخش مرکزی کمبود نیرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز