خبرگزاری کار ایران

تعریف پروژه های جدید بین شهرداری اصفهان و فولاد مبارکه/ توسعه ورزشگاه نقش جهان با کمک شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۲۸

شهردار اصفهان گفت: امیدوارم در همدلی و همگرایی با شرکت فولاد مبارکه بتوانیم الگوی خوبی به کشور معرفی کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی قاسم زاده در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت:  نوع نگاه من با مدیرعامل شرکت فولادمبارکه بسیار شبیه به هم است، نوع نگاه به جذب سرمایه گذار نگاه فرا استانی و فراملی است.

وی یادآور شد: زمانی که بحث منافع ملی و پاسداشت نظام در میان باشد مرزهای صنعت، اقتصاد و فرهنگ مرزهای قابل تعریفی نیست و همه اینها ارزشی است که باید از آن دفاع کرد. 

شهرداری آماده توسعه ورزشگاه نقش جهان

محمد نورصالحی رئیس شورای شهر اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به بازدید از ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: مدیریت شهری آمادگی این را دارد تا 300 هکتار زمینی که اطراف ورزشگاه نقش جهان از ابتدا در طرح وجود داشته را تملک کرده و تمام ساختمان هایی که در نقشه بوده است را احداث کنیم.

تعریف پروژه های جدید بین شهراری و فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه نیز در دیدار با شهردار اصفهان اظهار کرد: بر خلاف سنوات قبل امکان این همگرایی بین مجموعه های مختلف وجود دارد و این امیدواری به وجود آمده است که می توان به جمع بندی های مشترک رسید.

محمدیاسر طیب نیا تصریح کرد: فصول مشترک همکاری شرکت فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان شاید در حوزه های محدودی باشد، اما می توان با تعریف موارد و پروژه های مشترکی در حوزه های مختلف مانند حمل و نقل، ورزش، خدمات و ... این همکاری ها را افزایش داد.

وی ادامه داد: پروژه انتقال آب جزو اولویت های شرکت فولادمبارکه است و بسیار مصمم هستیم تا این پروژه با قدرت و سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی تاکید کرد: در حوزه قطار شهری و بین شهری شرکت فولاد مبارکه همواره آمادگی خود را اعلام کرده، اما یکسری موانع وجود دارد و بخش های دیگر لازم است تعهدات خود را انجام دهند، برای اینکار لازم است کمیته های عملیاتی تشکیل شود تا موانع موجود برطرف شود.

طیب نیا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از پرسنل شرکت در شهر اصفهان ساکن هستند و زندگی می کنند که خدمات زیادی از شهر دریافت می کنند، افزود: می توان با تعریف پروژه های مشترک مختلف کوتاه مدت و بلندمدت خدمات فرهنگی و تفریحی و ورزشی به شهروندان و پرسنل فولادمبارکه ارائه داد.

مدیران مجتمع فولاد مبارکه با شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان دیدار و گفت و کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز