خبرگزاری کار ایران

روزهای خونین در جاده های هرمزگان/ ۶ کشته در تصادفات برون شهری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۶۰

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان از جان باختن ۶ نفر و‌ مجروح شدن ۶ نفر طی ۴۸ ساعت در تصادفات برون شهری خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ مهدی نیکبخت اظهار کرد: در برخورد ۲ موتور سیکلت در جاده باغ ها از توابع بخش بیکاه شهرستان رودان، سه نفر در صحنه جان خود را از دست دادند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: در برخورد و آتش سوزی یک دستگاه پژو پارس با وانت حامل سوخت در جاده میناب به سمت جاسک نیز راننده پژو بر اثر سوختگی شدید جان خود را در صحنه از دست داد و راننده وانت نیز مجروح شد.

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان همچنین از برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با وانت حامل سوخت در یکی از روستاهای سیریک خبر داد و گفت: در این سانحه راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد و راننده نیسان حامل سوخت از صحنه فرار کرد.

نیکبخت همچنین از یک کشته و ۲ مجروح در واژگونی خودروی سواری پراید در جاده بندرعباس لار خبر داد و گفت: این سانحه به دلیل واژگونی و عدم توجه به جلو رخ داده است.

وی ادامه داد: در یک سانحه دیگر در جاده بندرعباس به سمت حسنلگنی نیز واژگونی سواری پژو منجر به مجروح شدن راننده خودرو شد.

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان برخورد پراید با عابر پیاده در حوالی بادگیران در جاده بندعباس میناب را از دیگر حوادث ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و گفت: در این حادثه نیز عابر پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ نیکبخت یادآور شد:یگان های پلیس راه با همه ظرفیت خود در جاده های استان مستقر هستند تا کنترل بیشتری در ترددها تا پایان تعطیلات روز یکشنبه اعمال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز