خبرگزاری کار ایران

عروج شهادت گونه یک پلیس و دو مصدوم در برخورد دو دستگاه تریلی در نزدیکی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۴۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از برخورد دو دستگاه تریلی در اتوبان مشهد به باغچه و عروج یک افسر پلیس راه و مصدومیت دو نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، غلامرضا صیادی گفت: طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر استان خراسان رضوی درشب ۲۹ ماه جاری مبنی بر تصادف دو دستگاه تریلی در اتوبان مشهد به باغچه بلافاصله به عوامل پایگاه بین شهری شهید جعفری جمعیت هلال احمر مشهد مقدس جهت عزیمت به محل حادثه کد اعزام و ماموریت صادر شد که نیروهای این پایگاه با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو ست نجات مجهز به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طی این حادثه راننده و یک نفر سرنشین خودروی تریلی مصدوم شدند که پس از رهاسازی توسط عوامل پایگاه امدادی هلال احمر و آتشنشانی ،مصدومین  جهت اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

از همان لحظات اولیه حادثه تمامی نیروهای امدادی و پلیس راه در صحنه حادثه حاضر و باتوجه به شرایط خاص خدمت رسانی در اتوبان و بزرگراه ها در زمان تصادفات، عوامل پلیس راه طرح ایمن سازی محدوده تصادف و هدایت خودروهای عبوری را اجرا و با توجه به گفته شاهدان عینی که در خط(لاین) مخالف اتوبان به دلیل کندی و توقف خودروها احتمال وجود تصادف وجود داشت افسر پرتلاش پلیس راه سرهنگ دوم سهراب عارفخانی برای هدایت خودروها و رفع ترافیک و جلوگیری از وقوع تصادف در لاین مخالف با هدایت خودروها و دستور منع توقف مشغول خدمت شد که متاسفانه همزمان یک دستگاه خودروی سواری با نامبرده برخورد و وی مصدوم و باوجود تلاش کادر درمان، شهادت گونه با دنیا وداع می کند.

با توجه به نشت سوخت خودروهای صحنه تصادف، عوامل نجات پایگاه امدادی هلال احمر پس از تثبیت صحنه حادثه و ایمن سازی خودروها با همکاری عوامل آتش نشانی،پلیس راه و اورژانس به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز