خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شیراز انجام شد؛

برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال مراکز وکلای قوه قضاییه کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۳۰

در آیینی با حضور بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور، مراسم آغازین مسابقات فوتبال مرکز وکلا در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا در این آیین که در محل پادگان شهید رستمی شیراز برگزار شد، بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور، امیر رضایی فرمانده ارشد آجا در فارس، حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه فارس، آزرده رئیس کمیسیون ورزش مرکز ،  غلام حسین پیروانی پیشکسوت فوتبال، علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی، محمد ناظم الشریعه مربی تیم ملی فوتسال ایران، رحیم گیوی مربی تیم ملی کشتی فرنگی ،مهدی پور قائم مقام بسیج حقوقدانان کشور،جمعی ازروسای مراکز وکلای قوه قضاییه کشور،وکلا و خانواده آنها به همراه اعضای تیم های 13استان کشور حضور داشتند.

در ابتدای این آیین حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه فارس به عنوان میزبان مسابقات ضمن خیر مقدم به حاضرین، اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین رویدادهایی در جهت تقویت روحیه جمعی و کار گروهی وکلا موثر واقع شود.

در ادامه بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور نیز ضمن تقدیر از متولیان این حوزه و میزبانی خوب استان فارس در سخنانی بر تاثیر ورزش در ایجاد انسجام و وحدت تاکید کرد.

با بیان اینکه عدم کار جمعی یکی از آسیب های حوزه وکالت است، گفت: لازمه کار تخصصی در وکالت کار گروهی است و وکلایی که در زمین فوتبال کار گروهی می کنند، این آمادگی را دارند که این نقیصه را با همین روحیه که از این ورزش می گیرند، جبران کنند.

بهادری جهرمی افزود: جامعه وکلا وقتی با هم تنازع کردند، ضعیف می شوند و روزی که یاد گرفتیم با هم مشارکت کنیم، روزی است که دیگر از فریادهای بیرونی نخواهیم ترسید و می توان به توسعه نقش آفرینی ها امیدوار بود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور ورزشکاران الگوی خوبی برای این مشارکت دانست و گفت: امید داریم که خروجی چنین مسابقاتی، افزایش مودت و دوستی بیشتر بین خانواده وکلای قوه قضاییه باشد.

شعر خوانی دو تن از اعضای کانون های ادبی استان به نام های نگار محمدی و مریم سهرابی و رژه تیم های شرکت کننده در این مسابقات از جلوی جایگاه، برنامه پایانی این مراسم بود.

لازم به ذکر است مسابقات فوتبال مرکز وکلای قوه قضاییه کشور با حضور 14تیم از 13 استان های مختلف به مدت 7روز به میزبانی مرکز وکلای قوه قضاییه فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز