خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون بدو خدمت رانندگان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۱۱۳

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از برگزاری آزمون بدو خدمت رانندگان حوزه حمل بار و مسافر و حمل مواد خطرناک در این استان با شرکت 151 داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابراهیم شنوافلاح افزود: در این آزمون 121 داوطلب در حوزه حمل بار، 25داوطلب در بخش مسافر و 5نفر در حمل مواد خطرناک شرکت کردند.

وی اضافه کرد: پیش از این با برگزاری 9 دوره آزمون بدو خدمت رانندگان 477نفر شرکت کرده بودند که از این تعداد 291 نفر در حوزه حمل بار  و 45 نفر در حوزه حمل مسافر پذیرفته شدند.

شنوافلاح ادامه داد: این آخرین آزمونی بود که  از ابتدای سال جاری تاکنون از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین برای رانندگان حمل و نقل بار و مسافر و مواد خطرناک برگزار شد و از این پس بر اساس تفاهم نامه ای بین مرکز آموزش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، فعالیت های اجرایی آموزش شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای توسط  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای انجام خواهد شد.

وی گفت: آزمون بدو خدمت رانندگان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای در2 بخش تئوری و عملی برگزار و پس از قبولی و اعطای گواهینامه کارت هوشمند برای رانندگان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز