خبرگزاری کار ایران

کارشناسی هواشناسی استان خبر داد:

کاهش محسوس دمای آوج/احتمال بارش برف و باران در ارتفاعات قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۰۹۹

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: دمای هوای شهرستان آوج شب گذشته به زیر صفر درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بهروزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش بینی روزهای گذشته این اداره کل، شب گذشته حداقل دما در شهر آوج به منفی یک درجه و در مرکز استان نیز این وضعیت به ۴ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

وی ادامه داد: پیش بینی ها نشان می دهد که تا فردا وضعیت جوی در سطح منطقه به نسبت پایدار خواهد بود اما از بعدازظهر روز یکشنبه و با گذر امواج ناپایدار در ارتفاعات استان، افزایش ابر و احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

به گفته این کارشناس هواشناسی، از اواخر وقت دوشنبه هفته آینده با نفوذ زبانه‌های پرفشار در ارتفاعات شمالی استان به تدریج شاهد افزایش ابر، پدیده مه و احتمال بارش باران و برف نیز خواهیم بود.

وی یادآور شد: به لحاظ دمایی نیز تا روز یکشنبه هفته آینده تغییرات محسوسی در این زمینه نداریم اما از بعدازظهر دوشنبه روند کاهش دما را خواهیم داشت. 

بهروزی اضافه کرد: برهمین اساس، حداکثر دمای هوای استان در شبانه روز گذشته مربوط به قزوین با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز