خبرگزاری کار ایران

رئیسی در بدو ورود به اردبیل:

استان اردبیل ظرفیت‌های مهمی در کشاورزی دارد که تلاش داریم بیش از پیش فعال شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۰۳۷

رئیس جمهور در فرودگاه پارس آباد، گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های مهمی در کشاورزی و صنایع تبدیلی دارد و امیدواریم که بتوانیم میزان بهره‌برداری از ظرفیت های استان را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور در بد ورود به استان اردبیل در فرودگاه پارس آباد طی سخنانی گفت: توفیقی برای بنده و همکارانم است که در آستانه ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) به استان اردبیل سفر کنیم و خدمت مسئولین محترم و مردم بزرگوار و ولایت مدار برسیم. ادای احترام می‌کنیم به شهدا و جانبازان و خانواده های شهدای استان اردبیل.

وی ادامه داد: استان اردبیل نقش بسیار مهمی در فرهنگ شیعی و توسعه فرهنگ شیعی داشته است و استانی است که فرهیختگان و علمای بسیاری را تقدیم تشیع کرده است.

رییس جمهور همچنین ابراز داشت: از همین تریبون هم از مردم اردبیل عذرخواهی میکنم که امکان زیارت آن‌ها در اجتماعات شهرها و مرکز استان وجود ندارد، ان‌شاءالله در فرصت دیگری خدمت مردم استان برسیم.

رئیسی در رابطه با ظرفیت ها و استعدادهای استان اردبیل گفت:

اردبیل قطب کشاورزی است و ظرفیت های اب، خاک حاصلخیز و هوای مناسب دارد و می توان در سال سه تا چهار بار محصول برداشت کرد. باید به این استان توجه شود و صنایع تبدیلی و چرخه ارزش افزوده را دنبال کرد که اینها از برنامه های دولت است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا به ظرفیت بسیار بالای خود در بهره‌برداری از محصولات کشاورزی دست پیدا کرد.

رئیس جمهور افزود: ان‌شاءالله با بررسی‌هایی که انجام شده هم توسط دوستان و هم کارشناسان با استفاده از نظرات هم مسئولین استان، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، استاندار محترم مدیران پرتلاش استان و کارشناسان و صاحب نظران در استان و خارج از استان ان‌شاءالله بتوانیم برای مدت کوتاه برنامه داشته باشیم و برای میان مدت نیز برنامه‌هایی که بتواند وضعیت کشاورزی اینجا را ان‌شاءالله متحول کند و هم صنایع تبدیل شده و هم ظرفیتهای بسیار از قبیله ظرفیت گردشگری استان که ظرفیت بسیار بالایی است و ان‌شاءالله رونق بیش از پیش بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز