خبرگزاری کار ایران

عزل چهار مسئول کهگیلویه و بویراحمد به دلیل خودسوزی فرزند شهید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۸۲

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را درباره حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، در پی حادثه خودسوزی منجر به فوت یکی از فرزندان شهدا مقابل ساختمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، گزارش نهایی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور عالی رئیس و مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران که در همان ساعات اولیه به عنوان نمایندگان ویژه جهت بررسی موضوع به این استان اعزام شده بودند به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه شد.

بر اساس این گزارش ،معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی دریافت  جزئیات ماجرا  با ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده دستور برکناری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد این استان را صادر و به همراه مددکار مزبور امر به معرفی هیأت تخلفات کرد.

همچنین قاضی‌زاده هاشمی در نامه‌ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برکناری مشاور امور ایثارگران استانداری را نیز درخواست کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین دستوراتی را برای دلجویی از خانواده و بازماندگان فرزند شهید مرحوم صادر و مقرر شد هیأتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع پیکر این فرزند شهید حضور یابد و کمک و مساعدت به فرزندان این مرحوم نیز بخش دیگری از این دستور است.  

به گزارش ایلنا، مشاور ایثارگران استاندار کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش توسط سید علی احمدزاده استاندار این استان  عزل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز