خبرگزاری کار ایران

از ۱۷ ابان ماه به مدت ۳ روز ؛

سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۵۲

سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره، با بیان اینکه خود را مدیون تئاتر می‌دانم، اظهار کرد: اگر در زندگی سعی کردم انسان بهتری باشم بهترین راهنمای من تئاتر بوده است، تئاتر حافظ من از آسیب‌های دوران نوجوانی بود. 

وی با بیان اینکه تئاتر یک هنر انسان ساز و جریان ساز به معنی واقعی است، تصریح کرد: تئاتر هنر ارزشمندی است، جا دارد امروز از کسانی یاد کنیم که در بین ما نیستند و ما مدیون آنها هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر، افزود: جا دارد که از حسین کریمی که وحدت را در انجمن نمایش شکل دادند تشکر کنم، اگر ما امروز شاهد کارهای بزرگ در تئاتر استان هرمزگان هستیم بخش زیادی از آن حاصل همگرایی است که وی باعث و بانی آن است.

وی ادامه داد: اگر درمانی در هنر برای بسیاری از بیماری های روانی وجود داشته باشد، یکی از بهترین آن هنر تئاتر است، ما می‌توانیم بسیاری از اتفاقات را با تئاتر مدیریت کنیم.

کمالی زرکانی با بیان اینکه امسال و سال گذشته سال بسیار سختی برای هنرمندان و جامعه فرهنگ بود، عنوان کرد: با شیوع کرونا اولین گروهی که فعالیتشان تعطیل شد کارهای فرهنگی بود که اکنون برای شروع کار فرهنگی باید مجوز گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم مجوز را برای موسیقی، تئاتر و سایر فعالیت‌های فرهنگی دریافت کنیم.

گفتنی است که سی و سومین جشنواره تئاتر استان هرمزگان در تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز