خبرگزاری کار ایران

تأکید معاون استاندار کرمانشاه بر ساماندهی متکدیان طاق بستان/ ضرورت استفاده از سازمان‌های مردم نهاد برای حل مشکلات اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۱۹

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با انتقاد از وضعیت نابه هنجار بلوار طاقبستان و تجمع متکدیان در این نقطه، تاکید کرد: در مرحله نخست ساماندهی‌ها، باید به فکر نجات بلوار طاق بستان از این وضعیت باشیم چرا که ورودی و گردشگری کرمانشاه را خدشه دار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،حسین خوش‌اقبال در سومین جلسه کارگروه اجتماعی استان که با موضوع ساماندهی متکدیان در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: در مسئله ساماندهی متکدیان، در کنار اقدامات بلندمدت توانمندسازی و ساماندهی، در راهکارهای کوتاه مدت، مسئله حتما نیاز به اقدام قضایی و جدیت دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در کارگروه اجتماعی درباره مساله متکدیان نیز گفت:به رغم اینکه نباید از بحث برنامه‌های ریشه‌ای و بلند مدت غافل شد آنچه اما در مقطع کنونی ضرورت دارد اتخاذ تصمیم قاطع و مناسب در کوتاه مدت برای بلوار طاق‌بستان است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به غفلت چندین ساله از مسائل اجتماعی در کشور تصریح کرد: کوتاهی در مسائل اجتماعی سبب پدیداری مشکلات و معضلاتی مانند وضعیت کنونی بلوار طاق‌بستان می‌شود. مسائل اجتماعی را اگر درست پیگیری نکنیم حتما در کنار مسائل امنیتی قرار خواهد گرفت که هزینه‌های فراوانی ایجاد می‌کند.

خوش اقبال همچنین با انتقاد از تاخیر و تعویق اجرای برخی برنامه‌ها و تصمیمات تاکید کرد: مردم نباید هزینه جابجایی دولت‌ها و معطلی امور را بپردازند. برای گره گشایی از مسائل اجتماعی حتما از سازمان‌های مردم نهاد استفاده بشود چرا که حل همه مشکلات در توان دولت نیست. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز