خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

پایان مأموریت 9 ساله مسلم نصرتی در شهرداری دامغان/ تقوی سکان دار مدیریت شهری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۹۱۰

با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ماموریت 9 ساله مسلم نصرتی در شهرداری دامغان پایان یافت و سیدمحمد تقوی به عنوان شهردار دامغان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، صبح امروز (29 مهر ماه) با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان آیین تکریم از خدمات 9 ساله مسلم نصرتی شهردار سابق دامغان برگزار شد.

نصرتی حدود یک دهه به عنوان شهردار دامغان در این شهرستان مشغول ارائه خدمت بود که با روی کار آمدن شورای ششم مورد انتخاب اعضای شورای شهر قرار نگرفت.

پس از نصرتی سعید حیدری به عنوان سرپرست شهرداری دامغان انتخاب شد و بیش از 2 ماه مدیریت شهری دامغان بر عهده وی بود.

پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر دامغان مقرر شد افراد واجد شرایط و داوطلب تصدی شهرداری رزومه خودشان را به شورای شهر ارسال و پس از بررسی همه گزینه ها طبق ملاک های از قبل تعیین شده گزینه واجد صلاحیت معرفی شود.

با نظر و رای اعضای شورای شهر، «سیدمحمد تقوی» از بین 25 کاندیدای معرفی شده واجد صلاحیت تصدی شهرداری دامغان انتخاب شد که سه شنبه (27 مهر ماه) سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان حکم وی را امضا و از امروز ( 29مهرماه) رسما به عنوان شهردار دامغان معارفه شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز