خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر هشدار داد؛

وقوع 700 فقره تصادف درون شهری در دامغان طی سال گذشته/ لزوم ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه خیز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۹۷

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان از وقوع 700 فقره تصادف درون شهری طی سال گذشته در شهرستان دامغان خبر داد و بیان کرد: برای اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان به 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مجتبی ایمانیان رئیس شورای شهر دامغان صبح امروز (29 مهر ماه) در آیین تودیع و معارفه شهردار دامغان بیان کرد: شوراها به عنوان رکن چهارم تصمیم گیری در کنار مردم هستند.

وی ادامه داد: با آغاز به کار شورای ششم در دامغان 25 نفر در فراخوان انتخاب شهردار شرکت کردند که با گزینش های صورت گرفته سیدمحمد تقوی به عنوان شهردار انتخاب شد.

ایمانیان تصریح کرد: بودجه سال جاری شهرداری دامغان 90 میلیارد و 300 میلیون تومان مصوب شده که اعضای شورا با همکاری دست اندرکاران شهرداری در تلاش هستند بودجه به صورت کامل محقق شود.

رئیس شورای شهر دامغان خطاب به سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان خواستار نگاه ویژه به شهرداری دامغان و افزایش میزان و مبلغ ارزش افزوده شد و اضافه کرد: با توجه به تورم موجود و رکود ساخت و ساز در شهرستان مبلغ ارزش افزوده فعلی پاسخگوی هزینه های شهرداری نیست.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 700 فقره تصادف درون شهری در اقصی نقاط دامغان رخ داد که این نقاط نیازمند اصلاح می باشند.

ایمانیان به نیاز 30اعتبار میلیارد تومانی به منظور اصلاح نقاط حادثه خیز درون شهری اشاره کرد و گفت: بر اساس تبصره 3 ماده 14 قانون در صورت قصور شهرداری در رفع نقاط حادثه خیز  و بروز حادثه، شهرداری باید پاسخگوی آسیب دیدگان باشد.

رئیس شورای شهر دامغان اظهار کرد: شهرداری دامغان حدود 20 میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی طلبکار است که ضرورت دارد مدیران دستگاه ها به منظور توسعه شهری نسبت به پرداخت زود هنگام این مبلغ اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز