خبرگزاری کار ایران

تمامی ایستگاه‌های قطار شهری مشهد مهیای واکسیناسیون می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۸۶

عضو شورای شهر مشهد از آماده کردن ایستگاه های قطار شهری برای انجام واکسیناسیون کرونا در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، هاشم دائمی عضو شورای شهر مشهد در این خصوص گفت: یکی از مصادیق و الزامات حقوق شهروندی این است که مردم در محیطی زندگی کنند که آرامش روحی و روانی داشته باشد که متاسفانه کرونا این آرامش را دو سالی است که تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی با اشاره به اقدامات شورای ششم در امر واکسیناسیون شهروندان افزود: شورای اسلامی شهر مشهد در نخستین اقدام، نمایشگاه بین‌المللی را برای واکسیناسیون تجهیز کرد.

دائمی ادامه داد: اقدام دوم، بحث راه‌اندازی اتوبوس‌های سیار بود که در حال واکسینه کردن مردم است و اقدام سوم، این است که تمامی ایستگاه‌های قطار شهری را تجهیز کنیم تا واکسیناسیون در اسرع وقت در دسترس باشد.

وی با اعلام ورود به پیک ششم کرونا گفت: متاسفانه با توجه به ورود پیک ششم کرونا، میزان مبتلایان در حال افزایش است و علت هم این است که بعضا به واکسیناسیون توجهی نمی‌کنند و این خود سبب همه‌گیری بیماری می‌شود. لذا تمام ایستگاه‌ها مترو مشهد را به واکسیناسیون تجهیز  می‌کنیم تا فضا در اختیار شهروندان قرار گیرد و زمینه واکسیناسیون فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز