خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

متخلفان اقتصادی در قزوین بیش از هزار میلیارد جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۸۴۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال تا کنون متخلفان اقتصادی در استان بیش از یک‌هزار و 184 میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی طی بازدید از وادهای صنفی استان، گفت: تعداد پرونده‌هایی که از ابتدای سال تا کنون در تعزیرات استان بررسی شده شش هزار و 600 مورد در زمینه صنفی و قاچاق کالا بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: تعداد پرونده‌های بررسی شده در زمینه کالا و خدمات 5 هزار و 482 مورد، پرونده‌های قاچاق کالا و ارز 469 مورد و پرونده‌های دارو درمان نیز 663 مورد بود.

وی عنوان کرد: عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی و صادر نکردن فاکتور بیشترین آمار تخلفات صنفی ر ا به خود اختصاص داده بود.

این مسئول ادامه داد: در زمینه قاچاق کالا و ارز نیز قاچاق کالاهای اساسی، سوخت، البسه و ماینر در صدر تخلفات قرار داشتند.

وی با اشاره به تشدید فعالیت‌ها و نظارت تعزیرات در بخش مایحتاج عمومی و کالاهای پرمصرف گفت: این اقدامات در راستای تحول تعزیرات اتفاق افتاده و تا کنون 42 تیم گشت تشکیل شده و برای 217 واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده است.

محمدی گفت: در راستای بازدید از مراکز پخش مرغ و تخم مرغ در استان برای سه واحد تشکیل پرونده شده و برخی از واحدها نیز تذکر دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز