خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

بازگشت آرامش به ورزش استان با پرداخت 6 میلیارد بدهی / فدراسیون‌ها خواستار اجرای برنامه‌های ورزشی در اردبیل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۷۹۰

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از احیای ورزش استان با پرداخت 6 میلیارد بدهی هیات ها و ادارات ورزش شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد انوشیروانی در مراسم تجلیل از روسا و نواب هیات‌های برتر ورزشی استان اردبیل ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ هیات ها در امر توسعه ورزش استان بیان کرد: حقیقتا دست اندر کاران هیأت های ورزشی با اقدامات جهادگرانه خود, مهم ترین عامل حرکت چرخ های پیشرفت ورزش و ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه هستند.

وی افزود: در ۱۹ ماه گذشته که به عنوان خادم ورزش در اداره کل بوده ام, بحران های سختی را پشت سر گذاشته ایم؛ بحران کرونا و بحران بدهی های ورزش استان انرژی زیادی را از ما گرفت اما خوشبختانه نهایتا موفق به پرداخت ۶ میلیارد تومان بدهی اداره کل, هیات ها و ادارات ورزش شهرستان شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با پشت سر گذاشتن بحران مالی و کاهش آمار کرونا, خوشبختانه آرامش نسبی در ورزش استان حاکم شده و افق روشنی در انتظار ورزش و ورزشکاران استان می باشد.

انوشیروانی بر ضرورت ارتقای جایگاه استان در المپیاد استعدادهای برتر تاکید و گفت: با تلاش هیات های ورزشی و حمایت هایی که در ماه های گذشته و نیمه دوم سال از این هیات ها خواهد شد و همچنین با برنامه ریزی های جامع و با توجه به تاریخ ورزشی درخشان استان, قطعا رتبه استان در این المپیاد بهبود خواهد یافت.

عضو شورای اداری استان اردبیل اذعان کرد: بدلیل برگزاری دوره ها, مسابقات و سمینارها متعدد ملی حوزه ورزش در استان اردبیل امروزه بیشتر فدراسیون ها مشتاق به برگزاری برنامه های کشوری به میزبانی استان اردبیل هستند که قطعا این مهم نشانگر ارتقای جایگاه ورزش استان در کشور می باشد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش استان جایگاه هفتم کشوری را در حمایت از هیات های ورزشی کسب کرده, قول مساعد داد: هیچ هیاتی برای اعزام تیم به مسابقات نگرانی نداشته باشد.

انوشیروانی با بیان اینکه در اقدامی کم نظیر در آغاز سال اعتبار و کمک هزینه به تمامی هیات ها واریز شده, افزود: برای نیمه دوم سال نیز نگرانی نداریم و با پیگیری های بعمل آمده ۵۰ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزش استان تصویب شده و علاوه بر آن پیگیر تصویب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی در پایان اذعان کرد: با تخصیص این اعتبارات قطعا ورزش بانوان استان نیز منتفع خواهد شد و در تلاش خواهیم بود در حد توان از مشکلات ورزش بانوان بکاهیم.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز