خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان:

حدود نیمی از واحدهای صنعتی استان خارج از شهرک‌های صنعتی است/ ضرورت پیش‌بینی به منظور پیشگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۷۸

استاندار سمنان گفت: در حوزه استان بیش از ۱۹ شهرک و نواحی صنعتی داریم که حدود ۱۲۰۰ واحد صنعتی در داخل شهرک و ۵۰۰ واحد در خارج شهرک های صنعتی وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: هیچ موضوعی برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران مهمتر از  اشتغال نیست.

وی تاکید کرد: مانعی برای سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری در استان سمنان ایجاد نشود.

هاشمی ادامه داد: هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان نباید تعطیل شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در هر شهرستانی اگر قرار شد گاز، برق و ... قطع و یا کاهش فشار انجام شود باید با هماهنگی فرمانداری شهرستان باشد.  

وی افزود: با توجه به اینکه فصل سرما پیش رو است با مدیریت، از قطع شدن گاز واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان جلوگیری شود تا خسارتی به صنایع وارد نشود.

استاندار سمنان یادآور شد: در بیانیه گام دوم در مسائل مختلف نظام بویژه تولید اشاره شده است.

هاشمی اظهار کرد: اکنون در سطح کشور یکی از موضوعات که باید رعایت شود، سلامت است که استان سمنان ۲دانشگاه علوم پزشکی دارد و با همکاری مردم واکسیناسیون در حال انجام است.

وی بیان کرد: در حوزه استان بیش از ۱۹ شهرک و نواحی صنعتی داریم که حدود ۱۲۰۰ واحد صنعتی در داخل شهرک و ۵۰۰ واحد در خارج شهرک های صنعتی وجود دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه استان سمنان ۳ هزار واحد تولیدات کشاورزی دارد گفت: با همت مدیران استانی و نمایندگان تلاش کنیم و اجازه تعطیلی واحدها را ندهیم.

وی ادامه داد: در حوزه واحدهای صنعتی پیش بینی شود کدام واحدها در مسیر تعطیلی قرار  گرفته تا پیشگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز