خبرگزاری کار ایران

پس از ۳ سال وقفه بدلیل تحریم صورت گرفت؛

تجهیز بیمارستان سبلان اردبیل به دستگاه MRI

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۷۶

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از تجهیز بیمارستان سبلان اردبیل به دستگاه MRI خبر داد.

به گزارش ایلنا، قادر برجی از استقرار دستگاه MRI  یک ونیم تسلا در بیمارستان سبلان اردبیل خبرداد و گفت: خوشبختانه این دستگاه امروز به محل بیمارستان سبلان اردبیل انتقال یافت.

 برجی گفت: این دستگاه از پیشرفته ترین دستگاه ها و بالاترین تکنولوژی شرکت فیلیپس است که به دلایل تحریم های ناجوانمردانه فرایند انتقال به کشور وترخیص ازگمرک سخت و زمان بر شده بود که خوشبختانه باتلاش های انجام شده این دستگاه ترخیص و وارد چرخه سلامت استان اردبیل شد.

 وی افزود: ارزش مادی این دستگاه ۴۰ میلیاردتومان بوده که با ارز قبلی ۵ میلیاردتومان خریداری شده بود که بعد از سه سال وقفه خوشبختانه باپیگیری های آیت الله عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل و نمایندگان استان و هماهنگی بادانشگاه علوم پزشکی وارد استان شد تا توسط کارشناسان مربوطه در محل مورد نظر نصب و راه اندازی شود. که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی بکنم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: دستگاه MRIیک ونیم تسلا دومین دستگاه در استان باتعرفه دولتی خواهد بود که روند خدمات دهی به بیماران در این حوزه رابه صورت چشمگیرتسهیل خواهد کرد و این رویداد مهمی برای استان اردبیل درحوزه  سلامت  وخدمات دهی است که برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و سایر مراجعه کنندگان خدمات درمانی با کیفیت تر ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز