خبرگزاری کار ایران

آذین‌بندی و فضا آرایی مشهد همزمان با هفته وحدت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۴۶۱

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، از فضا آرایی، آذین‌بندی و زیباسازی کلانشهر مشهد، همزمان با آغاز هفته وحدت خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سطح مناطق ۱۳ گانه مشهد، اقدامات گسترده ای در زمینه فضا آرایی، زیباسازی و آذین بندی شهر در هفته وحدت صورت گرفته و تلاش شده است تا خدمات مناسبی به زائران و مجاوران حریم رضوی ارائه شود.

وی ادامه داد:  در همین راستا و با توجه به حضور زائران و مجاوران در بارگاه نورانی امام رضا(ع)، بیش از ۲ میلیون متر طول از جداول سطح شهر با اولویت معابر منتهی به حرم مطهر، ۱۴۳۷ ایستگاه اتوبوس در محدوده حرم رضوی و تمامی معابر منتهی به حرم مطهر، به صورت مکرر  توسط بیش از ۳ هزار نفر نیروی کارگری تنظیف و شستشو می شود.

معاون شهردار مشهد اظهار کرد: در راستای منظرسازی و فضاآرایی محیط شهری نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که از آن جمله می توان به اکران ۳۴ المان شمسه ویژه تبریک هفته وحدت، اکران ۱۵۰ المان نوری خورشیدی تبریک هفته وحدت، رفع نقص و روشن کردن ریسه های چراغانی در سطح شهر به طول بیش از ۲۳۱ کیلومتر و جانمایی و نصب بیش از ۳۴۰ سازه‌ اکران تبلیغات مذهبی در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد اشاره کرد.

یعقوبی افزود: در این ایام ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران هستند و با هماهنگی صورت گرفته با هیئت امنای برخی از مساجد اطراف حرم مطهر رضوی، حدود ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی دیگر  نیز با افزایش ساعت خدمات دهی به زائران و مجاوران، فعال خواهند بود.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده،  بالغ بر ۶۰ سقاخانه و ۴۱۲ آبسردکن نیز به صورت کامل رفع نقص و فعال شده و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به صورت مکرر شستشو و ضد عفونی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز