خبرگزاری کار ایران

با وساطت شورای حل اختلاف صورت گرفت؛

حل اختلاف 30 ساله طایفه‌ای در بخش بشاریات قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۸۶

رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین گفت: با وساطت رئیس دادگاه و شورای حل اختلاف، دعواهای 30 ساله بین سه طایفه در بخش بشاریات قزوین به صلح و سازش منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان،  حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری گفت: در پی اختلاف دیرینه سه طایفه در یکی از مناطق روستایی بخش بشاریات از سال 70 تاکنون شاهد وقوع نزاع‌های متعدد در این منطقه بوده‌ایم که در برخی موارد با آسیب‌های جسمی همراه بوده است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان قزوین افزود: در راستای جلوگیری از تشدید منازعات و سرایت آن به نسل‌های بعدی این طوایف، با وساطت رئیس دادگاه و اعضای شورای حل اختلاف بخش بشاریات جلسات مکرری در شورا و در محل سکونت آن‌ها به صورت شبانه روزی برگزارگردید که طی مدتی کمتر از 5 ماه منجر به حل و فصل اساسی مشکلات واختلافات دیرینه شد.

این مقام قضایی استان قزوین تصریح کرد: با مصالحه طرفین دعوی قریب به 14 فقره پرونده مختومه شد و در این راستا از اقدامات و تلاش اعضای شورای حل اختلاف بخش بشاریات که با فعالیت جهادی و انجام جلسات مکرر اختلافات خانوادگی طوایف را حل و فصل نمودند، تشکر می‌کنیم.

حیدری با تقدیر و تشکر از اعضای شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش  در پرونده‌های مختلف و مهم قضایی گفت: فعالیت و کارهای خیر خواهانه اعضای شوراهای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش بسیار ارزشمند و ماندگار است و امیدواریم با حمایت معنوی و مالی مسئولان از تلاش ها و خدمات این عزیزان تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز