خبرگزاری کار ایران

ورزش سبزوار باید به جایگاه واقعی خود برسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۳۸۳

فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به پتانسیل های بالای این شهرستان در حوزه ورزش، سبزوار باید به جایگاه واقعی خود در رشته های مختلف ورزشی برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی علوی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به پتانسیل های بالای این شهرستان در رشته های مختلف هندبال، کشتی، دو و میدانی، فوتسال، پاورلیفتینگ، بدنسازی و پرورش اندام و والیبال نشسته، ورزش سبزوار باید به جایگاه واقعی خود برسد.

وی در همایش ورزش های بومی و محلی سبزوار افزود: این شهرستان یکی از مهدهای هندبال کشور است که افتخارات فراوان استانی و کشوری در این رشته کسب کرده که باید با برنامه ریزی و حمایت از ورزشکاران جایگاه این ورزش دوباره احیا شود.

علوی مقدم با بیان اینکه یکی از راههای توسعه ورزش توجه به جنبه مردمی آن است، تصریح کرد: در انتخاب مسوولان هیات های ورزشی  افرادی که خاک خورده ورزش و  صاحب نامان این حوزه هستند و متخصص و با ادبیات آن رشته آشنایی کافی دارند مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سبزوار در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش های بومی و محلی افزود: امروز این رشته های ورزشی مورد غفلت قرار گرفته که رونق دوباره آنها در راستای حفظ آداب و رسوم و ایجاد هیجان و نشاط در بین جوامع محلی ضروری است.

علوی مقدم با اشاره به اینکه  توجه به حوزه ورزش و جوانان جزء تحولات اساسی جامعه است و با سرمایه گذاری هدفمند در حوزه ورزش جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی گرفته می شود.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان، توجه به حوزه جوانان است که این موضوع تا حدودی مورد غفلت قرار گرفته که رفع مشکلات مختلف حوزه جوانان باید از سوی تمامی دستگاه های اجرایی  مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز