خبرگزاری کار ایران

فرزند شهیدی که در یاسوج اقدام به خودسوزی کرد به بیمارستان شیراز منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۱۳۴

فرزند شهید یکه امروز جلوی اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام به خودسوزی کرد برای مداوای بیشتر به بیمارستان شیراز منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، مردی حدود ۴۰ ساله اهل روستای بَرد پهن از توابع دهستان زیلایی بویراحمد که فرزند شهید این شهرستان در دفاع مقدس بوده و دارای چهار فرزند است امروز حوالی ساعت ۱۰ صبح با بنزین ریختن بر روی خود اقدام به خودسوزی کرد.

سوختگی این فرزند شهید که گفته می شود بیکار بوده و از مسئولان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خواسته است برای وی اشتغال ایجاد کنند ۸۰ درصد عنوان شده است.

ساعاتی قبل برای مداوای ببشتر، این فرزند شهید از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به بیمارستان شیراز منتقل اما بنا بگفته شاهدان عینی، وضعیت جسمانی وی وخیم اعلام شده است.

قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نماینده ویژه ای به یاسوج در این خصوص گسیل کرده است.

احمدزاده استاندار  کهگیلویه و بویراحمد نیز از نهادهای نظارتی خواسته است پرونده این خودسوزی را در کمترین زمان ممکن بررسی و با خاطیان احتمالی براساس قانون برخورد قاطع داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز