خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

بازگشت بیش از 600 هکتار از اراضی ملی گلستان به منابع طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۲۱

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: 663 هکتار از اراضی ملی امسال با رای دادگاه های استان به منابع طبیعی بازگردانده شد.

به گزارش ایلنای گلستان،حیدر آسیابی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: امسال 95 پرونده با موضوع تجاوز به اراضی جنگلی در دادگاه های استان رسیدگی و رای خلع ید صادر شد که در نتیجه اجرای این آرا،166 هکتار جنگل از دست متجاوزان خارج و به منابع طبیعی بازگشت.

آسیابی ادامه داد:  در همین مدت 76 پرونده هم با موضوع دست اندازی به مراتع استان رسیدگی شد که نتیجه آن خلع ید 494 هکتار مرتع و بازگشت آن به انفال بود.

وی ادامه داد: امسال همچنین 3 هکتار از سواحل هم که غیرقانونی تصرف شده بود که از دست متجاوزان آزاد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده های اراضی ملی در همه حوزه های قضایی استان اختصاص داده شده که نتیجه آن رسیدگی سریع تر و دقیق تر به پرونده های این حوزه و افزایش آرای خلع ید از عرصه های جنگلی و مرتعی استان است.

این مقام ارشد قضایی استان بار دیگر تاکید کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته در برخورد با زمین خواری منتظر تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز و شکایت دستگاه های متولی نمی مانیم و با دریافت گزارش های مردمی برای متخلفان، پرونده تشکیل می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز