خبرگزاری کار ایران

بهینه سازی ورزش تربت‌حیدریه نیازمند ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۶۷

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: غالب اماکن ورزشی این خطه فرسوده و یا نیازمند بازسازی و بروز شدن هستند و برای بهینه سازی آنها دست کم ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مجید رضایی در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش افزود: تنها صد میلیارد ریال آن برای تکمیل استخر نیمه تمام شهرک ولیعصر(عج) مورد نیاز است.

وی اظهار کرد: مدت ۱۶ سال است این استخر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی معطل مانده و متاسفانه به دلیل فرسودگی این میزان پیشرفت، به ۳۰ درصد تقلیل یافته‌است.

رضایی گفت: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می‌شد که همگان بدانند از ابتدای امسال تنها ۲۰ میلیارد ریال دریافتی داشته‌ایم.

وی با بیان این‌که مهمترین پروژه فعال ورزشی این شهرستان، بهسازی مجموعه تختی است، گفت: با مساعدت نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ۲۴ میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌ایم که تنها ۲۰ میلیارد ریال آن برای مرمت و چمن طبیعی مجموعه تختی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه در بخش دیگری گفت: در حوزه جوانان بسیار مظلوم هستیم و متاسفانه هیچ اعتباری در سال‌های اخیر برای این حوزه پیش‌بینی نشده و رقم آن تقریبا عددی نزدیک به صفر بوده‌است.

رضایی افزود: اعتبارات فقط مربوط به سمن‌ها و طرح‌هایی بوده که افراد عضو در این سمن‌ها برای جذب تسهیلات ارایه می‌کنند.

وی گفت: در عین حال با وجود مشکلات و کمبودهای یاد شده زیادی که در حوزه ورزش با آن روبرو بودیم، اما رشد مناسبی در حوزه مخلتف ورزش داشته ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه با بیان این‌که شاخص قهرمانی این خطه حسن تفتیان و حضور وی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، گفت: ظرف یک سال اخیر ۱۳۷ مدال استانی‌ و کشوری کسب کردیم که ۴۵ مدال سهم بانوان بوده و از سوی دیگر در حوزه روستایی نیز عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم رتبه برتر استان را در ۲ سال اخیر کسب کنیم.

رضایی افزود: سوم آبان امسال نیز به مدت ۶ روز میزبان مسابقات فوتسال نونهالان دسته یک کشور هستیم و تیم گوشت روز تربت‌حیدریه و ۲ تیم دیگر از مشهد و سبزوار به عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی در ادامه به وضعیت ساختاری هیات‌های ورزشی اشاره و اظهار کرد: اکنون ۳۰ هزار نفر ورزشکار در این شهرستان شناسایی شده‌اند که از این تعداد ۱۰ هزار نفرشان توسط ۴۷ هیات ورزشی ساماندهی شده‌اند.

وی در بخش دیگری به تاثیر کرونا بر ورزش حرفه‌ای و همگانی اشاره و اظهار کرد: صرف نظر از مرگ عزیزان هموطن، اما روی دیگر کرونا این بود که جامعه پزشکی نیز به کمک اهالی ورزش آمد و آمارهای وزارت بهداشت حاکی از آن است کسانی که از کرونا آسیب جدی ندیدند، کسانی هستند که ورزش را حتی در ایام قرنطینه، در منزل از خود دور نکردند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه افزود: گواه این ادعا آن است که در تابستان امسال تعداد چهار هزار و ۸۰۰ نفر در برنامه اوقات فراغت ما شرکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز