خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه شورای شهر رشت:

شورا،حق نظارت بر حسن اجرای درست پروژه ها را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۷۶۴

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورا به عنوان ناظر، حق نظارت بر حسن اجرای درست پروژه ها را دارد.

به گزارش ایلنا، دهمین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشت به طور مشترک با کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورا با پرداختن به ۳ دستور جلسه کار خود را آغاز کرد.

 در ابتدای جلسه رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در خصوص اولین دستور جلسه با موضوع بسته های تخفیفی و تشویقی پروژه مدیریت هوشمند پارک حاشیه ای شهر رشت، پس از توضیحات ارائه شده توسط معاونت حمل ونقل و امور زیربنایی و رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری گفت: شورا در مقام ناظر بر حسن اجرای درست پروژه ها، حق داریم اطلاعات کامل را در اختیار داشته باشیم.
 
وی افزود: درست است که امضاء قرارداد در شورای قبلی انجام شده است، اما پروژه در دوره ششم، اجرایی می شود و تمامی تبعات مثبت و منفی آن متوجه شورای ششم خواهد بود.
 
وی افزود: به همین دلیل این حق را داریم که نسبت به مفاد قرارداد آگاه باشیم ولی واقعیت این است که هنوز در خصوص اصل قرارداد به تفاهم نرسیده ایم. از این رو پیشنهاد می‌کنم قبل از ارسال لایحه مذکور به صحن شورا در جلسه ای فی مابین اعضای شورا و سرمایه گذار، تفاهم لازم حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز