خبرگزاری کار ایران

ورود مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۶۵۱

علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به منظور بازدید از طرح های تولیدی و صنعتی استان سمنان وارد استان شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، صبح امروز (27 مهر ماه) علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با استقبال رسمی علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان وارد سمنان شد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در نخستین روز از سفر ۲ روزه خود به استان سمنان با حضور در شهرک صنعتی ایوانکی ضمن بازدید از واحد «کارتن‌سازی مهدیار»  به مشکلات صنعتگران رسیدگی و روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی را بررسی می‌کند.

رسولیان با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از طرح صنعتی «فولاد تجارت طرق» بازدید و در جریان روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرک صنعتی قرار می‌گیرد.

معاون وزیر صمت در ادامه نخستین روز سفر ۲ روزه خود به استان سمنان، با حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در محل دفتر ایشان دیدار خواهد داشت.

سپس رسولیان با سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در محل استانداری سمنان دیدار و در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت و سخنرانی می‌کند.

وی در ادامه پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه‌ ویژه اقتصادی سمنان طرح توسعه‌ای شرکت «تیراژه دیزل» را کلنگ زنی و واحد صنعتی «کابل سپهر البرز» در شهرک صنعتی سمنان را افتتاح خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از شرکت «درین ریس» بازدید و سپس در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح «در ریس» حضور بهم می‌رساند.

وی در ادامه پس از بازدید از شرکت «پاریزان صنعت» با حضور در مرکز خدمات فن آوری کسب و کار، شرکت "«تحقیق و توسعه افرا» را افتتاح می‌کند.

رسولیان در پایان نخستین روز از سفر خود به استان از  واحد تولیدی و صنعتی «عقاب افشان» و زیرمجموعه‌های آن واقع در شهرک صنعتی سمنان بازدید خواهد‌ کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دومین روز سفر خود به استان سمنان ابتدا از شرکت «صنایع چوب حیدرهایی» و سپس «پروژه‌ پست برق» شهرک صنعتی دامغان بازدید می‌کند.

رسولیان در ادامه حضور در شرق استان سمنان جهت رسیدگی به مشکلات حوزه صنعت از طرح صنعتی «صنایع فرو آلیاژ پارس» و بررسی روند اجرای پروژه‌ عمرانی شبکه آب شهرک صنعتی دامغان بازدید خواهد کرد.

حضور در شهرک صنعتی شاهرود و بازدید از شرکت «سیم و کابل مغان» و طرح صنعتی «ذوب آهن شاهرود» و فاز توسعه این شهرک و بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی آن از برنامه‌های پایانی سفر معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به استان سمنان است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز