خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

ساماندهی و نظارت بر روزبازارها افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۱۵

عضو شورای شهر کرج بر افزایش و ساماندهی و نظارت بر روزبازارها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم قهرمانی صارم در باره بازدید از چند روز بازار و نظارت کمرنگ شهرداری اظهار داشت: در برخی از مناطق کرج به خصوص در مناطق کم برخوردار که ساکنین آن کمتر از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای خرید می کنند مشاهده شده روزبازارهای راه اندازی شده است که بدون هیچ نظارت دستگاهی مشغول فعالیت هستند. 

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه برخی از این روزبازارها تامین امنیت روشنایی و بهداشت ندارند، تصریح کرد: یکی از معضلات همیشگی در سطح شهر، روز بازارها است که ساماندهی روزبازارها سبب بهبود سیما و منظر شهری تامین امنیت و بهداشت شهروندان می شود.

قهرمانی صارم بیان کرد: روز بازارها باید با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری و در چارچوب قانون فعالیت کنند که طبق بررسی مشخص شده که حدودا ۶ سال است  که این بازارها تحت اختیار ۴ نفرمدیریت می شود و شهرداری هیچ نقشی ندارد.

وی تاکید کرد: مدیران مناطق چرا به این راحتی از این معضل عبور می کنند؟ در این راستا معاونت خدمات شهری ورود نکند و پی گیری این معضل توسط سازمان سامانهی مشاغل شهری و فرآورده های شهری مدیریت و بررسی شود.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری از تذکرش به بدهی املاک موجود در مناطق دهگانه اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص بدهی املاک موجود مناطق دهگانه و به ویژه املاکی که هنوز پایانکار دریافت نکردند چطور از املاک تجاری اداری در سطح شهر استفاده می کنند و این املاک بلاتکلیف را به بهره برداری رساندند.

قهرمانی صارم به بنای تجاری احداث شده بدون پارینگ در جنب یکی از میدان های شهر خبر داد و افزود: ضلع شمالی میدان مهران بنایی با 205 واحد تجاری بنا شده است که در ساخت این ساختمان تجاری یک پارکینگ پیش بینی نشده است؛ جای تعجب است چگونه این ملک به این گستردگی پایان کار نگرفته است و به بهره برداری رسیده است ؟

وی به حجم از ورود و خروج خودرو و ترافیک ایجاد شده در این منطقه اشاره کرد و گفت: چه کسی پی گیر و پاسخگوی این قبیل موارد در سطح شهر است در این راستا از مدیریت شهری درخواست دارم هر چه سریعتر بر اساس لیستی که موجود است موارد را پی گیری و نتایج آن را به شورا ارجاع دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز