خبرگزاری کار ایران

‍ مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد؛

صادرات بیش از ۶۰ هزار تن کالا از پایانه مرزی پرویزخان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از صادرات بیش از ۶۰ هزار تن کالا از طریق پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: بر اساس آمار ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۶۰ هزار و ۵۴۱ تن کالا توسط سه هزار و ۵۵۳ کامیون ایرانی از طریق پایانه مرزی پرویزخان به کشور عراق صادر شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری ۱۸۲ هزار و ۵۵ تن کالا توسط ۶ هزار و ۸۶۳ کامیون داخلی و ۳۵۶ کامیون خارجی به کشور وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۴۰ هزار و ۶۳۵ تن کالا توسط ۹ هزار و ۳۳۰ کامیون در مرز پرویزخان بارگیری شده است.

کرمی با اشاره موقعیت کشور ایران و استان کرمانشاه برای ترانزیت کالا به سایر کشورها، بیان کرد: کشورهای همسایه ایران برای صادرات و ترانزیت کالا به دلایل مختلف کالای خود را از طریق ایران جابه‌جا می‌کنند و تمام حجم کالای وارد شده به کشور واردات برای مصرف در داخل محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: هشت هزار و ۳۴۱ کامیون خارجی ۲۴۵ هزار و ۶۹۳ تن کالا را ترانزیت کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: در مجموع بیش از ۷۳۰ هزار تن کالا از طریق مرز پرویزخان جابه‌جا و مبادله شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز