خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف ۷ هکتار از اراضی ویلاسازی شده در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۱۷

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی خراسان رضوی گفت: ۷ هکتار از اراضی زراعی، باغی ، حریم و بستر رودخانه در ارتفاعات جنوب مشهد آزاد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرزاد بهشتی توندری گفت: با توجه به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و ماده دو قانون توزیع عادلانه آب،  ۲۲ قطعه اراضی دیوار کشی و ویلا سازی شده در چندین نقطه به مساحت تقریبی ۶ هکتار از اراضی زراعی که دستخوش تغییر و تبدیل کاربری قرار گرفته بود، رفع تصرف و قلع و قمع شد.

وی افزود: عملیات مشترک  با حضور دستگاه‌های متولی و دست اندرکار امر از جمله مدیریت پروژه ارتفاعات جنوب شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اوقاف و امور خیریه، آب منطقه ای، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی صورت پذیرفت.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: ۵ مورد رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ۳ استخر غیرمجاز، قلع و قمع و ۶ حلقه چاه غیرمجاز بسته شد.

بهشتی بیان کرد: موضوع شناسایی و برخورد با متخلفین و متصرفین و رفع تصرفات و تعرضات با توجه به دستورات دادستان مرکز استان خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی خراسان رضوی همواره در دستور کار جدی و فوری این دبیرخانه قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز