خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان مطرح کرد؛

افزایش 27 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در سمنان/ برای ایمن سازی درون شهری تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۲۹۲

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: ۱۱ فقره تصادف فوتی در ۶ ماهه سال ۱۳۹۹ به ثبت رسید که این ‌میزان به ۱۴ مورد در ۶ ماهه نخست سال جاری رسید که با افزایش ۲۷ درصدی همراه بود.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ ‌موسی بزرگی با اشاره به تصادفات فوتی شهری در کل استان گفت: ۱۱ فقره تصادف فوتی در ۶ ماهه سال ۱۳۹۹ به ثبت رسید که این ‌میزان به ۱۴ مورد در ۶ ماهه نخست سال جاری افزایش یافت که با افزایش ۲۷ درصدی همراه بود.

وی افزود: در مجموع  ۷۷ درصد کاهش تعداد تصادفات فوتی را از سال شروع برنامه(سال ۱۳۹۶) تا امروز داشتیم.

بزرگی یادآور شد: تصادفات جرحی معابر درون شهری در استان در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۰۴۹ مورد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار کرد: ۳۴ نقطه حادثه خیز در مجموع معابر شهری استان در سال ۱۴۰۰ احصاء شده که تاکنون 4 نقطه آشکار سازی و ۲ نقطه نیز ایمن سازی شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون اقدام موثری برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز درون شهری استان صورت نگرفته که نیاز است این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

بزرگی ادامه داد: عدم توجه به جلو با ۳۰.۵ درصد و عدم ‌رعایت حق تقدم با ۲۷ درصد بیشترین فراوانی علت تصادفات معابر درون شهری استان طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: همچنین سواری با ۷۱ درصد بیشترین فراوانی نوع کاربری وسیله نقلیه در تصادفات معابر درون شهری طی ۶ ماهه نخست سال جاری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز