خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان شیلات استان:

صیادان غیرمجاز در گلستان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۲۴۱

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: طی دو مرحله گشت دریایی توسط سه فروند شناور گلف،  مامورین  این یگان توانستند جهت پاکسازی خلیج گرگان از دام غیرمجاز و مقابله با صیادان غیرقانونی، 2 صیاد غیرمجاز را در خلیج گرگان شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، سرهنگ دوم ابوالفضل تمسکنی درجمع خبرنگاران اظهارکرد: در این عملیات 2 صیاد غیرمجازی شناسایی و دستگیر شده و یک دستگاه قایق موتوری 8 قوه اسب، تعداد 25 رشته دام استخوانی (لاکش کفال)، 10 لیتر بنزین غیر مجاز و تعداد 350 قطعه ماهی کفال(حدود 31 کیلوگرم) کشف و به پایگاه آشوراده منتقل شد.

وی افزود: همچنین در مرحله دوم این عملیات مشترک دریایی به همراه یگان دریابانی توسط 2 فروند شناور گلف و 7 نیروی یگان حفاظت شیلات گلستان و 2 فروند قایق گلف دریابانی و 8 نفر نیروی این یگان، در منطقه روبروی اسکله بندرگز فاصله 500 متری از ساحل، 2 صیاد غیر مجاز به همراه یک دستگاه قایق موتوری 15 قوه اسب بخار، تعداد 25 رشته دام استخوانی(لاکش کفال)، 10 لیتر بنزین غیرمجاز و تعداد 115 قطعه ماهی کفال(تقریبا 10 کیلوگرم) را شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مذکور مامورین این یگان، آلات و ادوات غیر مجاز صیادی کشف شده را  به پایگاه آشوراده انتقال دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز