خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:

۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهر سمنان اجرایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۲۱۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سمنان از اجرایی شدن 75 درصد از شبکه فاضلاب شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد طاهری بیان کرد: جلوگیری از‌ آلودگی منابع آبی، رونق صنعت، زیباشناختی، افزایش سطح بهداشت و اهمیت اقتصادی و سایر موارد، از جمله ضرورت های اهداف مدیریت ‌پساب است.

وی ادامه داد: برای شبکه و خطوط خط انتقال فاضلاب شهر سمنان ۱۲۰ کیلومتر شبکه اصلی و ۱۹۰ کیلومتر شبکه فرعی پیش بینی شده که تاکنون ۲۳۰ کیلومتر آن‌ انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا سمنان تصریح کرد: بالغ بر ۴۰‌میلیارد تومان اعتبار برای این‌ مهم در نظر گرفته شد.

وی ضمن بیان اینکه یک‌ تصفیه خانه با مدل ۱۴ هزار مترمکعب در شبانه روز برای سمنان اجرا شده است، ادامه داد: برای ۴۱ هزار فقره انشعاب شهر سمنان بالغ بر ۵۰ درصد انشعابات، انشعاب فاضلاب نصب شده است.

طاهری تصریح کرد: در شهرهای سمنان، دامغان،‌ مهدیشهر و گرمسار بیشترین جداسازی آب خام برای استفاده در مصارف مدیریت فضای سبز شهرداری ها صورت گرفته و در سایر شهرها نیز طرح ها در دستور کار است.

وی اضافه کرد: مباحث مرتبط با ارتقاء تصفیه خانه شهر سمنان در راستای استفاده از پسآب و فاضلاب برای صنعت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز