خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

راه اندازی کمپ ماده 16 از ضروریات استان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۱۸۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین گفت: بیشترین سارقین خرد در استان معتاد هستند، اما معتادان متجاهر پس از جمع آوری به دلیل نبود کمپ ماده 16 طی یک مدت کوتاه به جامعه بازمی‌گردند، برای درمان و توامندسازی این قشر ایجاد این کمپ در استان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی درباره مراحل ایجاد کمپ ماده 16 در استان گفت: در حال حاضر مجوزهای اولیه آن صادر شده است، با ایجاد کمپ ماده ۱۶ خدمات درمانی معتادان متجاهر و همچنین کمک‌های خیرین و نهادهای مختلف متمرکز می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین بیان کرد: در استان قزوین خشونت‌ها و سرقت‌های خشن کاهش پیدا کرده؛ اما شاهد افزایش سرقت‌های خرد هستیم، که برای کاهش آن طرح‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: لازم است توجه داشت که در زمینه سرقت در مرتبه اول باید پیشگیری صورت گیرد و خود مردم نیز مراقبت لازم را داشته باشند، نهادهای متولی نیز اقداماتی از قبیل ایجاد روشنایی برای نقاط تاریک و نصب دوربین انجام داده‌اند که می‌تواند تاثیر گذار باشد، البته در سال جاری به دلیل کمبود برق شاهد خاموشی‌ها در برخی مناطق بودیم اما عزم جدی است تا در مکان‌های عمومی امنیت برای خانواده‌ها برقرار باشد.

این مقام قضایی استان قزوین عنوان کرد: در دستگاه قضا هر قاضی در صدور رای مستقل است، البته رصد و نظارت وجود دارد.

وی با اشاره به سند تحول قوه قضائیه اظهار کرد: در سند تحول قوه قضائیه به مردم محوری تاکید شده و در همین راستا در استان کارگروه صیانت از حقوق عامه تشکیل شده که در آن نمایندگان تمام اقشار و صنوف حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز