خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در اولین نشست خبری با خبرنگاران:

اجرای پروژه های بزرگ باعث اشتغالزایی در استان است/ توزیع ثروت در بین مردم با حمایت ازصنایع کوچک / گره گشایی از مشکلات پتروشیمی زنجان الویت اصلی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۱۱۸

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه در سال های اخیر صنایع بزرگی دراستان مستقر شدند، گفت: در راستای توسعه اشتغالزایی در استان پروژه های بزرگ در حال اجرا است و چند پروژه نیز در حال اخذ مجوز است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن افشارچی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تلاش تیمی در استان، اظهار داشت: هیچ عجله ای برای تغییر مدیران در استان نداریم.

استاندار زنجان، بابیان اینکه در انتصابات از تمامی شایستگان استان استفاده خواهد شد، ادامه داد: تبدیل زنجان به قطب آی تی یک شعار بوده است.

افشارچی، با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دیجیتالی استان، تاکید کرد: ضروری است از نگاه  شعاری به اهدف در عملکرد پرهیز شود.

وی، به رعایت عدالت اجتماعی و اقتصادی درمنطقه غربی استان، اشاره کرد و گفت: با رعایت مسائل زیست محیطی از منابع غنی استان با استقرار صنایع در این منطقه استفاده خواهد شد.

استاندار زنجان، توسعه متوازن در استان را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: داشتن دانش و استفاده از  ابزار برای انجام خدمات درجامعه باعث ایجاد توسعه و تعاملات بیشتر خواهد شد.

افشارچی، تاکید کرد: نگاه جنسیتی دردیدگاه ما جا ندارد و از ورود جوانان به مجموعه ها و دستگاههای اجرایی با رعایت قوانین استقبال خواهد شد.

 وی، با اشاره به پیگیری دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین ، یادآورشد: استانداری زنجان با تمام قوا در این زمینه تلاش خواهد کرد.

افشارچی، پیگیری اتصال راه آهن زنجان و استانهای غربی به شمال کشور را نیز جزو الویت های اجرایی استان برشمرد و تصریح کرد: پیگیری راه اندازی مجدد فرودگاه زنجان و بارانداز از اهداف اصلی برای توسعه اقتصادی، گردشگری و حمل نقل خواهد بود.

استاندار زنجان، با اشاره به اهمیت تامین اعتبار برای پارک علم و فناوری زنجان، یادآورشد: در حوزه مسائل فرهنگی کارکردهای ایجابی را در نظر خواهیم داشت.

افشارچی، اضافه کرد: در تلاش برای پیوند بین علم و صنعت خواهیم بود و دراین خصوص از صاحبان ایده نیز استقبال و دعوت به کار می شود.

استاندار زنجان، با اشاره به تکمیل پروژه های بزرگ ورزشی در استان، گفت: توسعه ورزش های همگانی، ایجاد مراکز ورزشی برای عموم مردم و توسعه ظرفیت های ورزشی از جمله اقدامات مهم در استان خواهد بود.

افشارچی، در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا درخصوص ایجاد و توسعه اشتغال در استان، با اشاره به رتبه مطلوب اشتغال در بخش خدمات، کشاورزی ومعدن ، تاکید کرد: استان زنجان در بخش استقرار صنایع کوچک به سمتی مردمی کردن اقتصاد پیش خواهد رفت.

 به گفته افشارچی، حمایت از صنایع کوچک باعث توزیع ثروت در بین مردم خواهد شد.

 استاندار زنجان، به تعیین تکلیف و راه اندازی سریع پروژه پتروشیمی زنجان را بعد از سال های متمادی اشاره کرد و گفت: این مهم جزو مشکلات و گره های توسعه ای استان است که به مرور با وارد شدن تجهیزات مشکلاتش نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز