خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره منابع آب فراشبند خبر داد:

آغاز عملیات جلوگیری از فعالیت چاه های غیرمجاز فراشبند با انسداد 17 حلقه چاه غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۰۳۱

رئیس اداره منابع آب شهرستان فراشبند گفت: با آغاز عملیات تازه مقابله با جرائم حوزه منابع آب 17 حلقه چاه غیرمجاز در نقاط مختلف شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی شناسایی، پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش ایلنا، علی رضایی افزود: این عملیات ادامه خواهد داشت و ان شالله در حدود 200 حلقه چاه غیرمجاز دیگر نیز که توسط گروه های گشت و بازرسی آب منطقه ای فارس شناسایی شده اند، مسدود خواهد شد.

رضایی آمار چاه های غیرمجاز مسدود شده را از ابتدای امسال تاکنون 28 حلقه عنوان کرد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان فراشبند خاطر نشان کرد: وضعیت منابع آب های زیرزمینی شهرستان با توجه به خشکسالی و فعالیت چاه های غیرمجاز، نگران کننده است و می طلبد که دستگاه های ذیر ربط در این رابطه با ما همکاری کنند.

رضایی ادامه داد: در شهرستان فراشبند 1400 حلقه چاه مجاز و در حدود همین تعداد نیز چاه غیرمجاز فعالیت دارد و برای انسداد این چاه های غیرمجاز در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبهای زیرزمینی و نیز  مبارزه با جرائم حوزه منابع آب نیازمند همکاری نهادهای ذی ربط همچون دادستانی و نیروی انتظامی هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز