خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

65 واحد تولیدی راکد در قزوین به چرخه تولید بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۰۱۶

استاندار قزوین گفت: طی دو سال گذشته شاهد بازگشت 65 واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بودیم و در ادامه نیز تلاش برای بازگشت به فعالیت واحدها ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور طی بازدید از واحد تولیدی نفیس شیشه تاکستان گفت: با توجه به حمایت در راستای افزایش ظرفیت تولید، ظرفیت تولید در برخی واحدهای استان از 30 به 100 درصد رسیده است.

استاندار قزوین ادامه داد: لازم است تمام ظرفیت‌های کشور در اختیار تولید باشد تا به رشد اقتصادی برسیم در استان قزوین نیز با وجود قرار داشتن در شرایط سخت و تعطیلی برخی واحدها در گذشته، در حال حاضر با قرار دادن تولید در اولویت و حمایت همه جانبه شاهد این هستیم که ظرفیت‌های جدید شکل گرفته و ظرفیت‌های معطل مانده نیز فعال شده‌اند که همین امر باعث امیدواری شده است.

وی عنوان کرد: در دولت جدید امید این است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فرصت‌های بیشتری در اختیار فعالان تولید قرار گیرد، رهبر معظم انقلاب نیز در همین راستا و توجه جدی به تولید داخلی فرمانی را صادر کرده است.

جمالی پور گفت: در حال حاضر دولت برای پیشبرد اهداف خود در راستای تولید راه سختی را در پیش دارد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است مردم، مدیران و نخبگان در کنار دولت و تولیدکنددگان قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز