خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نرخ بیکاری البرز پس از 10 سال انتظار، تک رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۸۶

استاندار البرز با عنوان اینکه نرخ بیکاری البرز از نرخ متوسط کشور کمتر شد، گفت: بیمه شدگان اجباری استان بیش از 316 هزار نفر بوده که به نسبت سال 98 و 99 افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای اشتغال استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نرخ بیکاری برای نخستین بار پس از 10 سال از 14.7 در سال 97 به 9.1 در مدت مشابه سال 1400 رسید و البرز توفیق یافت که نرخ بیکاری را تک رقمی کند.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری البرز از نرخ متوسط کشور کمتر شد. همچنین بیمه شدگان اجباری استان بیش از 316 هزار نفر بوده که به نسبت سال 98 و 99 افزایش چشمگیری داشته است.

استاندار البرز ضمن یادآوری خارج شدن ممنوعیت مالیاتی شهرک های صنعتی شهرستان اشتهارد، فعالیت شهرک صنفی شیخ آباد و افتتاح کارخانه نوآوری در استان البرز، اضافه کرد: چندین واحد تولیدی و صنعتی با بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعتبار در البرز برای آغاز کار، آماده هستند که با فعالیت آنها فرصتهای شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

شهبازی با عنوان اینکه بخش بزرگی از فرصت های شغلی ما در البرز را مهاجران در بر می گیرند، افزود: با اقدامات زیرساختی و حمایت هایی که از فعالان اقتصادی در استان شد، شاهد رشد اشتغال، افزایش صادرات، افزایش تولید، کاهش نرخ بیکاری و افزایش مشارکت اقتصادی در استان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز