خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه اول سالجاری محقق شد؛

برگزاری دوره آموزش مهارتی به بیش از 10 هزار نفر در زنجان/شرکت 6 هزار و 337 نفر در آزمون‌های مهارتی و پذیرش 82 درصدی متقاضیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۶۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 10 هزار و 754 نفر – دوره آموزش مهارتی طی 6 ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا انصاری با اشاره به عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در 6 ماهه اول سال جاری اظهار داشت: دانشجویان و دانش‌آموزان، سربازان وظیفه، روستاییان و عشایر، آسیب‌دیدگان اجتماعی، زندانیان و سایر متقاضیان مهارت‌اموزی، گروه‌های هدف آموزشگاه‌های دولتی هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با اشاره به ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی در 6 ماهه اول امسال خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 7 هزار و 863 نفر- دوره در قالب یک میلیون و 143 هزار و 678 نفر- ساعت آموزش در بخش دولتی ارائه شده و 43 درصد آموزش‌ها محقق شده است.

انصاری در خصوص ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش غیردولتی گفت: 2 هزار و 891 نفر- دوره در قالب 414 هزار و 100 نفر- ساعت آموزش در 6 ماهه اول سال جاری در بخش غیردولتی ارائه شده و در این بخش نیز 47 درصد برنامه‌های آموزشی محقق شده است.

وی، گفت: در مجموع 10 هزار و 754 نفر – دوره آموزش مهارتی طی 6 ماهه اول سال جاری در بخش‌های دولتی و غیردولتی در سطح استان زنجان برای متقاضیان ارائه شده است.

انصاری با اشاره به فعالیت 180 آموزشگاه غیردولتی در سطح استان خاطرنشان کرد: 126 مورد از آموزشگاه‌ها زنانه، 16 مورد مردانه و 38 مورد نیز به صورت زنانه و مردانه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در 6 ماهه اول سال جاری 6 هزار و 337 نفر در آزمون‌های مهارتی شرکت کرده که 5 هزار و 322 نفر در واقع 82 درصد شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز