خبرگزاری کار ایران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

کرونا ۶ هزار مبتلا و بیش از ۱۲۰ مورد فوتی در شهرستان چابهار داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۹۵

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: بیماری کرونا از زمان شیوع تاکنون حدود ۶ هزار مبتلا و بیش از ۱۲۰ نفر فوتی در این شهرستان داشته است و نباید به این آمار صرفاً به شکل چند عدد نگاه کرد بلکه نشان می‌دهد همه باید واکسن بزنند.

به گزارش ایلنا دکتر همایون دادگر اظهار داشت: واکسیناسیون پیش از آغاز موج ششم بیماری کرونا و مشارکت عمومی در طرح ضربتی واکسیناسیون اهمیت دارد لذا همه باید آن را جدی بگیرند.

وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان و افراد فوت‌شده براثر کرونا گفت: امروز به میزان کافی واکسن در دسترس است و از همه معتمدان، متنفذان منطقه تقاضا دارم با تشویق مردم به واکسیناسیون، باری از دوش کادر بهداشت و درمان برداشته و جامعه را به سمت ایمن شدن در برابر این ویروس سوق دهند.

اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار با اشاره به اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در شهرستان چابهار و ایجاد پایگاه‌های سیار در سطح شهر و مناطق روستایی، از مردم خواست هرچه سریع‌تر نسبت به این امر مهم اقدام کنند.

دادگر با اشاره به خیز موج ششم کرونا گفت: موج ششم ویروس در حال شکل‌گیری و برای مقابله با آن واکسیناسیون کامل یعنی تزریق هر ۲ دوز واکسن لازم و ضروری است.

بیمارستان چابهار خالی از موارد بستری کرونا

دادگر ادامه داد: درنتیجه واکسیناسیون انجام‌شده و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر سلامت، امروز بیمارستان امام علی (ع) چابهار خالی از بیمار بستری مبتلا به کرونا است.

وی اضافه کرد: پس از ماه‌ها تلاش و جهاد کادر سلامت برای مقابله با کرونا امروز با انجام واکسیناسیون می‌بایست با انجام تکلیف، این بار سنگین را از دوش این عزیزان برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز