خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تنوع و جذابیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری قزوین شایسته تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۷۲

استاندار قزوین گفت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان شاهد تنوع و جذابیت در اجرای برنامه‌ها هستیم و تلاش با حداحقل امکانات برای هدایت استعداد کودکانت شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در بازدید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در راستای شناسایی و شکوفایی استعدادهای کودکان می‌توان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک ظرفیت بهره برد.

استاندار قزوین ادامه داد: کانون در کنار آموزش و پرورش می‌تواند در هدایت استغعداد کودکان نقش آفرینی کند.

وی عنوان کرد: مربیان کانون فعالیت ارزشمندی را بر عهده دارند و با تربیت و هدایت کودکان می‌توانند در آینده آن‌ها نقش قابل توجهی را ایفا کنند.    

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: فعالیت علمی، کارشناسی و عملکرد مطلوب کانون آثار محسوسی را در آموزش و پرورش و جامعه بر جای می‌گذارد؛ از این رو توجه به کانون از جانب مسئولین و آموزش و پرورش و استفاده مطلوب از این ظرفیت ضرورت دارد.

وی با تاکید بر نقش تربیتی کانون در جامعه بیان کرد: شاید فعالیت‌های کانون در بین فعالیت‌های عمرانی گم شده و نادیده گرفته شده و در نتیجه به تربیت افراد جامعه کم توجهی شده که این امر به عنوان یک نقص باید جبران شود.

جمالی پور گفت: توجه به نهادهای تربیتی مانند کانون از اهمیت بالایی برخوردار است و جدی گرفتن آن می‌تواند آینده کشور را تضمین کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز