خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پروش استان:

اساس نامه جدید جایگاه انجمن اولیا و مربیان قزوین را ارتقا می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۴۸۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای ارتقای کیفیت ارتباط اولیا و مربیان اساس نامه جدیدی در نظر گرفته شده و پیش بینی می‌شود با استفاده از آن جایگاه انجمن و نحوه ارتباط ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری در نشست انجمن اولیا و مربیان که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات آموزش و پرورش به صورت ویدوئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در حال حاضر تبادل نظر و ارتباط بین اولیا و با مسئولین مدارس و آموزش و پر.رش امری ضروی است و باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی بهره ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: قرار گرفتن در شرایط کرونایی و محدودیت‌های موجود نیاز به همکاری اولیا با آموزش و رورش را افزایش داده است و در همین راستا ضمن استفاده از نظرات موجود به طور منصفانه سیاست‌های مدارس و آموزش و پروش را نقد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه جهان امروز از پیچیدگی‌های خاص خود برخوردار است بازنگری در تشکیلات انجمن اولیا و مربیان ضرورت دارد و در این راستا اقداماتی صورت گرفته تا بتوان با سیستمی چابک‌تر و پویاتر موثرتر بود.

اصغری گفت: لازم است برای فعالیت‌های خود چشم اندازی روشن داشته و با داشتن نقشه راه مناسب به نتایج مطلوب برسیم، در این راستا همکاری اولیا نیز دارای اهمیت بالایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز