خبرگزاری کار ایران

بعد از ۱۷سال محقق می شود؛

آغاز عملیات احداث شهرک صنعتی صائین‌قلعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۴۰

بازرس کل استان زنجان، خبر از فعالسازی احداث شهرک صنعتی صائین‌قلعه بعد از 17 سال و برگشت بیش از 30 میلیارد تومان درآمد به شرکت شهرک‌های صنعتی استان از محل واگذاری اراضی به سرمایه‌گذارا، داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، ابولفضل خمسه با اشاره به فعالسازی احداث شهرک صنعتی صائین‌قلعه بعد از 17 سال و برگشت بیش از 30 میلیارد تومان درآمد به شرکت شهرک‌های صنعتی استان از محل واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران را یکی از اقدامات مهم بازرسی کل استان زنجان، اظهارداشت: در بازرسی موردی از شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ملاحظه شد که قبل از خرید زمین شهرک صنعتی صائین‌قلعه در سال1383 استعلام‌های 18 گانه از دستگاه‌های اجرایی ذیربط انجام نشده است.

خمسه ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان طی سال‌های قبل، مکاتباتی مبنی بر احداث شهرک صنعتی در زمین‌های خریداری‌شده با اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان انجام داده که اداره کل مذکور با استقرار شهرک صنعتی در محل خریداری‌شده مخالفت کرده است.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه 100 هکتار زمین خریداری شده بود اما امکان احداث صنایع در آن  قبل از اخذ مجوزهای لازم وجود نداشت و به‌رغم گذشت بیش از 17 سال از خرید زمین، هیچ اقدامی برای احداث شهرک صنعتی صورت نگرفته بود.

خمسه، یادآورشد: همین موضوع موجب شده بود اهالی منطقه، شکایت‌های متعدد به دستگاه‌های ذیربط مبنی بر احداث شهرک مذکور و ایجاد اشتغال برای مردم آن منطقه ارائه کنند که نتیجه‌ای حاصل نشده بود.

این مسئول در استان زنجان، تاکید کرد: با طرح مساله در بازرسی کل استان و با بررسی جامع موضوع در راستای احیا و احداث شهرک صنعتی صائین‌قلعه با پیشنهاد و پیگیری به‌عمل‌آمده از شرکت شهرک‌های صنعتی استان و انجام مطالعات زیست‌محیطی و هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان نسبت به رفع مشکلات زیست‌محیطی و تعریف شهرکی با صنایع مجاز زیست‌محیطی، موافقت شد.

بازرس کل استان زنجان در پایان اضافه کرد: در حال حاضر عملیات زیربنایی و روبنایی احداث شهرک صنعتی صائین‌قلعه آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز