خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری خبر داد:

فارس گزینه میزبانی برای میزبانی چهار رقابت بین المللی دوچرخه سواری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۰۷۴

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: سال آینده میزبانی چهار رقابت بین المللی تور دوچرخه سواری کراس کانتری(دوچرخه سواری کوهستان) با حضور نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری بر عهده کشورمان است و فارس به دلیل برگزاری دو دوره رقابت های کشوری از گزینه های فدراسیون برای انجام یکی از این چهار میزبانی بین المللی است.

به گزارش ایلنا، فرهنگ شادنیا در جریان رقابت‌های جایزه بزرگ کراس کانتری جام پولادکف گفت: میزبانی جام پولادکف نشان داد که پتانسیل های فارس بالاست .البته پیشنهاد ما تداوم میزبانی های کشوری با هدف افزایش کیفیت و استانداردهای بین المللی است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه شرکت در مسابقات جایزه بزرگ کشوری و بین المللی تاثیر بالایی در راهیابی به تیم ملی دارد، ابراز کرد: طبق آئین نامه فدراسیون،راهیابی دوچرخه سواران به اردوهای تیم ملی از دو مسیر رنکینگ های تیم ملی و نظرات مرکز سنجش فدراسیون امکان پذیر می باشد و حضور و امتیازگیری در رقابت‌های جایزه بزرگ هم در بالابردن جایگاه دوچرخه سواران در رنکینگ های تیم ملی تاثیر بسزایی دارد و بنابراین رقابت های جایزه بزرگ باید جدی گرفته شود.

شادنیا ادامه داد: دوچرخه سواران ۱۰ استان در رقابت‌های جایزه بزرگ پولادکف شرکت کردند و حضور نفرات مطرح ایران هم سطح این بازی ها را بالابرد. با اینکه دوچرخه سواری کوهستان، رشته ای گران قیمت ، هزینه های آن بسیار بالا و میزبانی آن هم سخت است اما میزبانی شایسته ای را مجموعه پولادکف با همکاری هیات دوچرخه سواری فارس به عمل آورد و به همین خاطر از برگزاری رقابت‌های بین المللی در این نقطه از استان فارس حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: دوچرخه سواری یک صنعت است و منفعت حضور در این صنعت، همگانی است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا، رقابت‌های دوچرخه سواری کشوری در یکسال و نیم اخیر وقفه ای جبران ناپذیر داشت اما الحمدلله رقابت‌های قهرمانی کشور غیر از رشته تریال، هم در  بخش آقایان و هم در بخش بانوان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد. مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری جاده در حال برگزاری است. ان شاالله تا دوهفته دیگر لیگ دوچرخه سواری کوهستان هم برگزار خواهد شد. هفته آینده یک دوره و تا پایان سال هم پنج دوره دیگر رقابت های جایزه بزرگ دوچرخه سواری کوهستان خواهیم داشت تا ان شاالله هم وقفه اخیر را جبران کنیم و هم مربیان تیم ملی به ارزیابی نفرات موردنظرشان را ارزیابی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز