خبرگزاری کار ایران

گازرسانی به بخش رویدر و روستاهای بندرخمیر در دست بررسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۹۷۳

سرپرست اداره گاز شهرستان بندرخمیر از بررسی طرح گازرسانی به بخش رویدر و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسماعیل غفوریان، در جلسه ای که با بخشداران بخش مرکزی این شهرستان و رویدر داشتند، اظهار کرد: درخواست و مکاتبات گازرسانی به بخش رویدر و روستاهای بخش مرکزی بندرخمیر چندی پیش، واصل شده که گازرسانی به این مناطق، در دست مطالعه و بررسی است.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت های شرکت گاز استان هرمزگان علاوه بر توسعه گازرسانی شهری، تسریع در اجرا و اتمام گازرسانی به روستاها، صنایع و شهرک های صنعتی است.

غفوریان عنوان کرد: با استفاده شهروندان هرمزگانی از گاز طبیعی، الگوی زندگی آنان به سمت رفاه اجتماعی بهتر تغییر پیدا می کند و از طرفی در این ایام که با بیماری فراگیر کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، دیگر نیاز به رفت و آمدهای غیرضروری برای تعویض سیلندر گاز در بیرون از منزل نخواهد بود که تحقق این امر سبب صرفه جویی در زمان و هزینه برای شهروندان، می شود.

سرپرست اداره گاز بندرخمیر، خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی با ۵ بانک عامل تجارت، سپه، صادرات، ملت و کشاورزی، زمینه اعطای وام به متقاضیان این استان به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال و به صورت قرض الحسنه به تعداد ۵۰ هزار فقره وام با اقساط ۳۶ ماهه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: هدف از اعطای این تسهیلات، توسعه اشتراک پذیری گاز و بمنظور استفاده بهینه از مزایای جایگزینی گاز طبیعی با سوخت مایع، صرفه جویی اقتصادی و رعایت نکات زیست محیطی است.

شهرستان بندرخمیر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز